Eötvös Péter: da capo
Toru Takemitsu: From me flows what you call Time
Debussy: Gyermekkuckó (Hópelyhek tánca, Babaszerenád, Golliwogg’s Cakewalk)
Scott Joplin: The Ragtime Dance
G. H. Green: Log Cabin Blues
Bizet – Scsedrin: Carmen-szvit
Vezényel: Madaras Gergely
Az Amadinda együttes 1984-ben alakult meg, tagjai a budapesti Zeneakadémián végezték tanulmányaikat. Az együttes a már klasszikussá vált ütőhangszeres kompozíciók bemutatása mellett a
kezdetektől fogva megkülönböztetett fontosságot tulajdonított annak, hogy működése inspirációt nyújtson magyar és külföldi zeneszerzőknek egyaránt.
A 90-es évek második felében az említettek mellett három új, markáns célkitűzés jelent meg az együttes munkásságában: a tradicionális ütőhangszeres kultúrák kutatása, az együttes tagjainak zeneszerzői tevékenysége, valamint korábbi zenetörténeti korszakok darabjainak ütőhangszeres átiratban való megszólaltatása.
Ezek a törekvések egyedülálló repertoárt eredményeztek, melyet az Amadinda 35 év alatt 4 kontinens 35 országában mutatott be nagy sikerrel olyan helyszíneken, mint a Philharmonie Berlin, Wiener Konzerthaus (Bécs), Royal Albert Hall (London), National Concert Hall (Taipei), a National Center for Performing Arts (Peking), a Meyerson Symphony Center (Dallas) és a new york-i Carnegie Hall. Az Amadinda fennállásának 30. évfordulóját 2014-ben, a világ legnagyobb ütőhangszeres rendezvényén, az Egyesült Államok-beli Indianapolis-ban megrendezett Percussive Arts Society konvencióján ünnepelte a nemzetközi szakma.
John Cage, Ligeti György, Steve Reich, a XX. századi zenetörténet e három meghatározó alakja is darabot komponált az Amadinda számára. Az együttes játéka több mint harminc lemezen hallható, amelyek közül talán a legkiemelkedőbb az a hat CD-ből álló sorozat, amelyen az Amadinda közel húsz évig dolgozott és amelyen John Cage összes ütőhangszerekre komponált műve hallható.
Az Amadinda együttes az elmúlt 35 évben olyan világhírű művészekkel koncertezett, mint Kocsis Zoltán, Schiff András, Marton Éva, Kurtág György, Eötvös Péter, Presser Gábor, Keller András, a Theatre of Voices és Paul Hillier, Rivka Golani, James Wood, és az Eighth Blackbird együttes. A velük való együttműködés nagyban hozzájárult ahhoz, hogy mára az Amadindát az egyik legeredetibb ütőhangszeres együttesként tartja számon a világ szakmai közvéleménye.
A Savaria Szimfonikus Zenekarral közös koncertjükön kortárs magyar zeneszerző, Eötvös Péter műve mellett az életművében a keleti és nyugati filozófiát ötvöző japán komponista, Toru Takemitsu (1930–1996) különleges hangszínvilágú alkotása szerepel. Az estét az orosz zeneszerző és zongoraművész, Rogyion Scsedrin népszerű átdolgozása, a Bizet Carmenjéből 1967-ben készített balettszvit zárja, spanyol kolorittal kerekítve le az egzotikus programot.